Lite Bilder

Provade mitt nya röda läppstift o min sinnessjukt långa peruk som jag köpte igår.

Vad tycker ni?

Lite mörk bild.
Men jag tycker det är snyggt :)

Jag ser inte helt tokig ut i långt hår heller.
Eller vad tycker ni?
Den är så lång att man kan sitta på den.
Så funderar på att klippa av den lite.
O dessutom att ge den lugg.

Stressig dag för övrigt.
Ska iväg till stallet vid tolv.
Sen är jag väl hemma lite innan fyra, brukar vara så.
Då blir det dusch, städa det sista och göra sig iordning.

Vad har ni för planer idag?
Puss 

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Var jag söt igår? Var ju bara hemma och kollade film igår ^^Idag ska vi ha födelsedagsfest hemma :)

2010-02-27 @ 16:09:46
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Piluttalula

Du passar sjukt bra i röda läppar! Jäkligt fina fylliga läppar har du också..

jag tycker du är finare i det korta håret =D

2010-02-28 @ 00:22:31
URL: http://piluttalula.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0