Learn To Talk, Bitch!

Jag är.... SJUK!
Så det är faktiskt liiiiiiiite synd om mig.
Men det är lugnt, jag överlever!
Men. Jag får inte träna...
Det gör mig lite ledsen.
Fast jag tar igen det sen när jag får börja träna igen.

O vet ni?
Jag låter som en liten kråka...
En liten kråka med taskiga stämband.
O Älskling bara skrattar när han hör mig.


Men i natt var han supergullig.
När jag höll på att hosta lungorna ur bröstet så kom han med vatten och kramade på mig o så.
En sån fästman ska man ha.
Nea Älsklingen


Just nu sitter jag och lyssnar på musik.
Och skriver på min uppsats.

Vad sysslar ni med?

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

tack. gör du nå kul nu då? kram

2010-02-11 @ 19:23:49
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Nicklas

nusse, ja joel vill jag ha! D får ta och dela med dig

2010-02-11 @ 22:46:40
URL: http://centring.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0