Alla ♥ans Dag

Till helgen är det AllaHjärtans.
Många tycker det är fånigt.
Men inte jag.
Det är världens bästa ursäkt för att få skämma bort sig själv.
Och sin älskling. Om man har en sån.

Mina och Älsklingens planer ser ut som följer:
Lyx, kärlek och mys.
Kort och gott.

Kvällen börjar med att vi åker ner till stan för att äta ute.
Självklart vid ett förbokat bord.
Att äta ute är en helt underbart bra anledning att klä upp sig.
För det gör man ju så sällan och då känns det lite extra speciellt.
Så hett tips:
Klä upp dig.
Ju snyggare desto bättre.
Och glöm inte snygga/sexiga underkläder.
Då blir man ännu snyggare.
Vi är inte helt säkra på var vi ska gå än men Texas Longhorn har himmelsk mat.
Så kanske vi går dit.

Sen tar vi taxi hem.
För det är också en såndär lyx man ska unna sig på AllaHjärtans.
Väl hemma blir det kylt bubbelvin och chokladdoppade jordgubbar.
Det ska vi äta i en nybäddad säng med massa tända ljus runt.
Funderar på att köpa Monogamy till på lördag också.
Det är ett mysbusigt spel som ska leda till massa roligheter.
Och sen får vi se vad som händer.


Fast egentligen spelar det ingen roll vad man gör.
Bara man har kul.
Det är det absolut viktigaste.

Vad ska ni göra på Alla♥ansDag?
Puss!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha bra att någon tyckte det var braju :D

2010-02-09 @ 11:07:57
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Letzki

jag ska yoga med min mamma. alla-hjärtans-dag-yoga. speciellt för hjärtchakrat. vet du varför? jo för min dumma pojkvän ska jobba... på vår årsdag!!! men ja e inte bitter.. nej då..

2010-02-09 @ 17:46:41
URL: http://www.letzki.com

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0