Hur sjukt mycket ska man kunna ha att göra?!

Äntligen hemma!
Har varit ute o snurrat i Sthlm idag. Skulle representera TRF på mötet om Allsvenskamatcherna, så nu har man varit i Solna också. Men. Jag missade tåget som gick klockan 20 så jag fick vänta en timme på centralen. Fast jag är å andra sidan inte den som är den. Nu är jag hemma iaf.
Så sjukt mycket att göra just nu. De som la upp planen för den här kursen är fan inte kloka. Men det kanske är en del i att vara jurist. Man kan helt inte vara helt klok om man ska klara jobbet ;)
Det var kalas igår som ni kanske märkte ;) Ska på kalas på lördag osså. Det ska bli kul. O nästa helg är det Halloween :) Vi ska ha världens bästa jätteroliga underbara fest. Men vad fan ska man klä ut sig till? Ngra förslag ngn?
Nu ska jag fixa med morgondagens familjerättsseminarium. Usch för att behöva göra seminarieuppgiften o gå upp snortidigt. Yeeeyh för familjerätt. Det är faktiskt kul.

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0