Halloween imorgon!!

Hej hopp mina snuttisar!
Förlåt för att jag inte skrev imorgon. Det var lite för mycket som hände. Men nu är jag tillbaka :D

Idag var vi i stora, stygga, underbara Stockholm och köpte massa saker till Halloweenfesten imorgon :) Nu är det klart, jag ska vara Mördar/Zombie-katt :) Ni kommer få se bilder, jag lovar! Det var sjukt mycket folk, man fick stå i kö för att komma in på Butteriks! Men vi lyckades ändå köpa spindelnär o spindlar, blod, huggtänder (inte sånna man hade när man var liten utan bara hörntänder som man sätter fast utanpå sina egna), sår-tatueringar, vitt puder, röd ögonskugga och en hårig mössa med kattöron och tassar! Ni får se den imorgon :) Jag är helt galet taggad!! Ska ni på ngn Halloweenfest imorgon?

Skriver nog mer sen. Ska städa o göra fint hemma nu så vi kan göra det läskigt imorgon :)

Puss på er!
Kärlek 
Nea

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0