Fy fan för familjerätt!

Hej hopp söta ni!
Nu har jag skrivit familjerättsPM hela förbannade dagen. Fick världens tråkigaste ämne och vill bara att det ska döööööööö!! Men man kan ju inte ha roligt jämt. Eller jo, det kan man. Men inte när man läser till jurist :P

Ooooh! Just det! Ni kommer ihåg skjortan, den orangea, som jag klickade hem från bluefox.nu till Älskling? Den kom idag!! I ett litet paket i vår pyttelilla brevlåda :) Så himla snabba de var. Men jag tror att det var för min lilla hälsning man kunde skicka med. Jag skrev ngt i stil med att jag behöver den till Halloween och att de skulle vara jättesöta om de skickade den så jag hann få den innan dess. O sen på följdsedeln som man får med så stod det "Hoppas Alla Helgons Dag blir en lyckad tillställning" :) Ska ni på ngn Halloweenfest i helgen?
Skriver mer lite senare, ska kolla runt om jag hittar ngt nice MTV-program på www.mtv.com.

Kärlek
Nea

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0