"Går det bra?" "Eeeh... Nääää..."

Från i förrgår kväll. Det var barnsligt roligt när det hände så jag har inte kunnat sluta tänka på det.

Jag o Älskling ligger i sängen o kollar på film. Jag ligger ytterst o han innerst.
Av ngn outgrundlig anledning får han för sig att hälla upp vatten i ett glas som står på vårt lilla bord, utanför mig.

Skvalande ljud hörs (inte som det låter när man faktiskt träffar glaset)
Jag - Går det bra?
Älskling - Eeeeh... Nääää?
Jag - Träffar du ens glaset?
Älskling - Nääää... Jag tror inte det...
När båda vi hoppar ur sängen o ska titta på förödelsen så visar det sig att han har hällt vattnet direkt på bordet och att det inte finns en enda droppe vatten i glaset. Då ramlade båda ihop av skratt.

Det var en jävla tur att det inte var CocaCola eller något annat kladdigt
för då hade vi haft ett helvete att torka upp :P

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0