Fy i helvete för mer skola än fritid!!

Hej alla söta!
Igår var INTE okej! Jag hade varit fantastiskt duktig och pluggat i 9 timmar, 9 TIMMAR!!, för att sen komma hem o inte vara färdig med plugg för dagen. Så jag stupade i säng kl 23 o sen upp kl 6 imorse. Som sagt, INTE OKEJ!!

Men nu ska vi inte tänka mer på det. För ikväll ska jag brutaldissa allt vad plugg heter. Jag kommer ändå bli tvungen att sitta konstant i nästan 3 dygn för o bli klar med PM till på fredag så jag tycker jag kan få chilla ikväll :)

Igår hade jag föreläsning på BMC (ute i tjottahejjti) ang. efterarv. Spännande. Men inte så spännande som att leka med den inbyggda kameran i datorn ;)

Wiiiiiie!!

Hur många har bubblor på sina föreläsningar? Räck upp en hand!!

Jurister är den här tidens frälsare ;)

Alien!!

PUSS!!

Ooooh vad roligt vi har!!

Såhär bor föreläsaren :)

För en juridikstudent är kaffe som syre; Vi överlever inte
utan det ;) Bilden talar sitt tydliga språk.

Hörs sen!
Kärlek <3
Nea

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0