Wiihooo!!

Nu är det jul igen, nu är det jul igen o julen varar än till påska!!

*Fluraflurafluraflura*

Vi ska ha myspysjulfestgrej i korridoren idag. Ska snart börja fixa mig, jag ska dela ut julklappar som Santa's little helper :)
O så blir det ngt från stället på hörnet till middag. Funderar på en sallad till lilla mig.

Jag var nere på ICA nu på kvällen för o handla typ glögg, pepparkakor o annat julmyspysigt o hade tänkt köpa frimärken till, o posta, alla 30 julkort jag knåpade ihop igår.
Allt går superbra. Jag handlar på o i kassan köper jag 30 frimärken. Sen inser jag. Fuck! Julkorten som frimärkena ska sitta på är kvar hemma.
Så himla drygt! Men jag frimärkade alla när jag kom hem o funderar på att posta dem imorgon istället. Att man faktiskt skickar julkort är ju det viktigaste, inte att de kommer fram i tid :P

Kuvertet

Julkortet :)
Visst är lunnefåglarna söta?

Vad gör ni ikväll? ♥

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

jaaaaa! jag läste det ;D döden symboliserar tydligen pånyttfödelse, framgång, frihet och lycka.. undrar vad som kommer hända isf :D

2009-12-17 @ 00:55:17
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0