Myspysdag♥

Tjo sötnötter!

Fest igår = Lite halvtung dag idag ;)
Men det är helt klart värt det för igår var riktigt rolig.

Saker som hände igår:
Jag hade lösögonfransar för typ andra gången i mitt liv.
- Guuud vad pilligt att få på

Jag börjar middagen med att knocka min bordsgranne.
Min stol + Knölen med nervändar på armbågen = Kvidande bordsgranne

Jag pratade en jävla massa juridik.
Alla har ngt de vill fråga o jag svarar gärna :P

Jag dansade line dance.
HUR KUL SOM HELST!! O jag har faktiskt inte totalt noll taktkänsla!!


Bilden på mig är inte tokbra men Älskling är skitsnygg som vanligt :)

Nu är det bara att ladda för tentan som gäller.
Håll tummarna för mig!!

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0