Julshopping på nätet...

... åt mig :P

Sitter o funderar på att klicka hem en födelsedagsklänning för £14.00 på ASOS.
Den är rosa o heeeeelt underbar. Gå in o kika på den vet jag :)

Sen har jag en förkärlek för t-shirts med roliga/snuskiga/kaxiga tryck. Typ de som finns på T-Shirt Hell.
Jag hittade en som jag funderar på o köpa till yngsta lillebrorsan här.

Båda sidorna är utländska (amerikanska o engelska) o ibland kan det vara svårt att veta hur mycket kläderna o frakten faktiskt kostar. Då finns det en underbar sida med koll på i princip all världens valuta. Den hittar du här o den är så himla underbar för den uppdateras i realtid :)

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0