Inte okej

Fick svar på ett inlägg jag gjort tidigare.
Omg säger jag bara.

Jag tycker det är bra att folk bemöter mina och andras åsikter.
Absolut.
För utan debatt så kommer vi fastna i våra invanda spår och aldrig kunna utveckla varken våra åsikter eller vår argumentationsförmåga.

Men. Ska man kommentera och på något sätt starta en diskussion kan man inte lämna en hemsideadress eller enbart ett namn som inte erbjuder någon form av möjlighet att fortsätta den påbörjade diskussionen.
De enda svarsmöjligheterna jag fick på de två inläggen var ett namn utan e-mail eller blogg och ett namn med länk till en hemsida som på något sätt skulle stärka den korta och outvecklade kommentaren men som bara kunde kommenteras av medlemmar.
Jag tänker inte ens lägga ut en länk till
hemsidan för jag vill inte att ni är inne där.


Sånt tycker jag är så himla fegt.
Har ni kommentarer, ge mig en möjlighet att besvara dem.

Kommentarer

Kommentera så blir jag glad:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen annan än jag tittar)

Vad heter din blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0